Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

siyes pages!

Sunday, September 26, 2010

sengat oh sengat!


urmm..lame haku x meng'update'kan blog ku ini..

hukhuk..sadis sungguh hujung mingguku yg lalu..
punyela tgh rajin nk basmi sme lalang & semak blkg umah haku yg da tinggi melangit smpai ke bumbung tu..tibe2 tgn aku kne sengat dgn 1 spesies serangga yg terbang dgn riang gembiranya..
haduss!! sakitnye bkn kepalang..(tengok perbezaan antara 2 gambar di bawah ni..)

ni tangan kiri aku yg normal ..


ni tangan kanan aku yg bengkak kena sengat..kena sengat kt jari telunjuk pastu melarat sampai 1 tgn bengkak..



betapa tembamnye tangan aku nie..takut je tengok.. ;P


memula tu jari aku je yg bengkak..pastu bdn naik ruam merah2..1 tangan aku bengkak..
dgn sepantas kilatnya..one 0f my fwen dtg utk membantu..
aku g dptkan suntikan kt bhg kecemasan hospital kanowit..
pas da kne suntik..lalok mmg x hengat..tdo je spnjg ari..

then,pagi ni tgok2 badan sme da ok cme tgn aku je still bengkak..
aku g hospital amik ubat & diberi cuti sehari..
aku da makan ubat n da makin ngantukk..
harap2 la bisa sengatan ni makin berkurang pasni...aminn..


No comments:

Post a Comment